czwartek, 18 września 2014

239. Kolejne plasteliniaki

Witam wszystkich po kolejnej przerwie. Niestety, same wiecie, że początek roku szkolnego nie sprzyja robótkowaniu, bo ciągle jest coś innego do zrobienia. A to wywiadówka ( w moim przypadku trzy), a to trzeba dokupić książkę albo ćwiczenia, co chwilę zmiana planu lekcji i trzeba rozkład dnia dopasować... Do tego doszło mi jeszcze poszukiwanie pracy. Już nawet udało mi się znaleźć zatrudnienie, od wczoraj miałam zaczynać, a w końcu nic z tego nie wyszło, więc zaczynam od początku...
Mimo tego zabiegania coś tam udało mi się potworzyć, ale dziś pokażę Wam kolejne plastelinowe wytworki Emilki. Muszę przyznać, że jeszcze się nie przyzwyczaiłam do tych jej miniaturowych postaci i nadal mnie zaskakuje ich rozmiarem ;)
Najpierw powstały trzy Atomówki, całkiem duże jak na Emilkę, bo wysokości 3 cm:


A po chwili dwie z nich  już "normalne", czyli prawie mikroskopijne:


Najbardziej jednak dumna jest ze swojego Szczerbatka:




Tak sobie myślę, że już całkiem niedługo będę musiała oddać jej swoje zapasy Fimo...

Dziękuję za wszystkie życzenia odnośnie rocznicy i urodzin, kto się jeszcze nie zapisał, zapraszam na rozdawajkę. Przygotowałam sobie taką dużą papierową torbę, do której odkładam wszystkie "fanty", które będą w wygranej przesyłce i tak sobie myślę, że nazbierało się tego tyle, że spokojnie mogę obdarować nie jedną, a trzy osoby :) Tak więc jeśli ktoś ma chętkę, niech się zapisuje, osób zgłosiło się na razie mało, więc szansa na wygraną bardzo duża :)
Lecę teraz pozaglądać przynajmniej do części z Was, bo strasznie zaległości mam w blogowym świecie :)

7 komentarzy:

  1. Świetna drużyna powstała, a konkurencja rękodzielnicza Ci rośnie i rozwija się - oby tak dalej - gratulacje dla Emilki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko zdolne, wdało się w mamę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerbatek jak prawdziwy - nawet ogon uchwycony. A fimo oddawaj bo się zestarzeje i będzie do wyrzucenia a tak Emilka chociaż skorzysta :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe te ludziki, smok rewelacja. muszę do Ciebie częściej zaglądać!!! Bardzo zdolną masz córcię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdawajka niestety mnie ominęła i baaardzo żałuję...ale co do początku roku szkolnego, jako uczennica, uwielbiałam (wiem, dziwne!!) i nie mogę się wprost doczekać, kiedy moja Zosia wreszcie ubrana na "galowo" pójdzie do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...