wtorek, 23 września 2014

240. Hurtowo

Dziś wszystkie zaległe zdjęcia, stąd tytuł posta. Najpierw mały pojemniczek, który powstał pod wpływem chwili, a powędrował wraz z książką i kilkoma drobiazgami do Doriss:



Jak napisała nowa właścicielka, sprawdza się jako pojemniczek na bransoletki :)

Z papierowych różności, które otrzymałam od Was w trakcie zabaw i wymianek, powstały takie niewielkie bileciki dla opiekunek ze żłobka Najmłodszego, które dołączyłam do kwiatów na pożegnanie:
 (to moje pierwsze scrapkowe próby, więc proszę o wyrozumiałość)

Pożegnanie żłobka na ogół równa się powitaniu obowiązków przedszkolnych, a co za tym idzie, szykowaniem wyprawki. Oczywiście nie obejdzie się bez worka na kapcie. Początkowo zamierzałam ozdobić go literką D z małym hafcikiem Kubusia Puchatka, do niedawna ulubieńcem Miśka. Niestety, Kubuś poniósł sromotną klęskę w starciu z Bobem Budowniczym, więc na worku pojawił się Bob:



Moja uzdolniona sąsiadeczka Ania na początku września obchodziła urodziny, i dla niej powstał taki oto spersonalizowany notesik:


I to już wszystko. Niewiele prac nowych, reszta to ufoki, które staram się systematycznie wykańczać, zanim one wykończą mnie...
Emilka pod wpływem Waszych przemiłych komentarzy nabrała zapału twórczego i już powstają kolejne wersje Szczerbatka, zapowiada się więc wkrótce kolejna sesja zdjęciowa ;)


12 komentarzy:

  1. Pudełeczko z pszczółkami najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. " Pciółki " ( tak mówiła moja mała ) śliczności, woreczek dla prawie już mężczyzny też cudny !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko super - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne. Notes - fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemniczek, worek, notes z inicjałami - wszystko jest doskonałe:)
    Hafty i kolorki dobrane perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra worek, Bob lepszy Kubuś oklepany :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace cieszą oko, pięknie wykonane, ale pojemniczek skradł moje serce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko? Tak mało?!;) A poważnie to bardzo pracowicie u ciebie było, a wszystko tak śliczne, że nie wiem, co wyróżnić. Ania pewnie zachwycona notesem?

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne prace. Worek aż krzyczy: pomaluj mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Notesik, woreczek..no cuda, ale pojemniczek...może jakiś tutorial, jak go robiłaś???

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...