piątek, 26 września 2014

241. TUSAL

Znów lekko spóźniony, jak to mówią, skleroza nie boli...


Jak widać, twórczy bałagan zalega na moim biurku, bo tworzy się coś, tworzy... Najpierw wersja "testowa" dla mnie, a jak się uda, to trzy sztuki dla zwycięzców rozdawajki też powstaną ;)

Cieszę się, że moje drobiazgi Wam przypadły do gustu, i że odwiedzacie mnie mimo tak długich przerw między postami. Zawsze, kiedy obiecam sobie, że zajmę się trochę blogiem, coś zmienia moje plany. Ostatnio była to tzw. "grypa żołądkowa", która rozłożyła nas wszystkich, całą piątkę :( Na szczęście już doszliśmy do siebie, wiec mam nadzieję, że w końcu coś ruszy...

3 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada to "coś" :))
    Ja też dopiero dziś słoik pokazuję więc witaj w klubie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na pokaz "czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę żeby wszystko ruszyło swoim torem bez choróbsk po drodze :))

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...