środa, 8 października 2014

243. Papierowo

Witajcie.
Słabo u mnie ostatnio z haftami, bo wciąż siedzę nad tymi samymi pracami, więc nic ciekawego w tej materii nie mogę Wam pokazać. Nagrody z rozdawajki poleciały dziś do dziewczyn, a żeby nie psuć niespodzianki, też ich na razie nie pokażę :P Będzie więc jak w tytule - papierowo. Postanowiłam przejrzeć pudełko, w którym przechowuję wszystkie otrzymane od Was skarby do scrapbookingu, i tak jakoś "natchnęło mnie" na popełnienie takowego ustrojstwa. Okazało się jednak, że te wszystkie skarby nie za bardzo do siebie nawzajem pasują, a może to tylko ja nie potrafię ich poskładać odpowiednio? 
Podejrzałam kilka blogów poświęconych temu tematowi i już wiem, że nie mam szans na wykonanie pracy choćby w części tak dobrej, jak Wasze arcydzieła. To jednak nie moja dziedzina sztuki ;) 
Mimo wszystko coś tam udało mi się sklecić i tak powstały cztery kartki. Pierwsza niezbyt skomplikowana, na rozgrzewkę:

Święta już za pasem, będzie jak znalazł :)
Kolejna, ślubna, już z wykorzystaniem jednego z moich zalegających w pudełku hafcików:
Nie wiem tylko, dlaczego na zdjęciach te kartki wyglądają na żółte, podczas gdy w rzeczywistości są w pięknym odcieniu złota :(

Dwie ostatnie, prawie identyczne, z okazji zbliżającego się święta nauczycieli - po jednej dla każdego wychowawcy:
I to wszystko. Nie uwierzycie, ale kombinowałam nad nimi ładnych parę godzin! A w końcu wyszło to... Jak już pisałam, to chyba jednak nie dla mnie...

11 komentarzy:

  1. Podobają mi się te dwie - wychowawcom, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze koty za płoty :) Jak na pierwszy raz całkiem ładne karteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, zawsze musi być ten "pierwszy" raz. Karteczki fajne, szczególnie te "nauczycielskie".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podoba. Sama debiutowałam w tym temacie rok temu i wiem, jak ciężko znaleźć natchnienie na kartkę. czasem pomimo ogromu wzorów ciężko jest sklecić coś sensownego. Uważam, że tobie się udało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, połączenie złotego i filetu to udany duet. Też muszę spróbować ;))
    Kasiu, z tą pracą to trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O!!!Ja też zaczęłam już Święta;) Piękne są:) Te na Dzień nauczyciela!!!Cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ci to wyszło, kartki dla nauczycieli są rewelacyjne. kolorowe i pozytywne.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...