wtorek, 14 października 2014

244. Aktualizacja

Przeglądając ostatnio Wasze blogi trafiłam u niektórych na zabawę "Hafciarska lista życzeń". Nie, nie przyłączę się do zabawy, bo ja taką listę sobie zrobiłam na początku roku ;D A dokładnie w tym poście. Ale Wasza zabawa przypomniała mi, że dawno już nie pokazywałam postępów w moich UFO-WIPach. Pozbierałam więc dziś wszystkie i obfociłam, niestety pogoda dziś paskudna, więc zdjęcia takie sobie. Z lampą błyskową nie robię, bo mi się kolory zmieniają na hafcie i na zdjęciu wychodzi coś zupełnie innego niż w rzeczywistości.
No to po kolei:

1. Rubens -  niestety żadnych widocznych postępów nie ma, przybyło tylko troszkę więcej niż pół strony :(


2. Ratusz w Poznaniu- ukończony w czerwcu


3. Karta kolorów DMC - na dzień dzisiejszy mam 4 strony, do zrobienia została jedna strona z kolorami i wykończenie



4. Podstawki pod jajka - ukończone w lutym


5. Tajemniczy haft, który Wam jednak troszkę odsłonię, na chwilę obecną wygląda tak:


6. Lwy - nawet jeszcze nie zaczęte...

7. Bazylika w Licheniu - ukończona wczoraj (!) , więc jeszcze wygnieciona po zdjęciu z tamborka:


8. Uliczka rzemieślnicza - wczoraj zaczęta hihi. Tak się ucieszyłam ukończeniem jednego haftu, ze od razu zabrałam się za kolejny z listy :) Na razie udało się postawić fundamenty i parter, może jutro dojdzie pięterko ;)


9. Bogini powietrza - niestety również na razie pozostaje w sferze planów.

Ale, ale... to jeszcze nie wszystko ;) W tzw. międzyczasie powstało mnóstwo pomniejszych prac, z których większość już Wam tu prezentowałam. Jednak nie wszystkie. Po dokładnym przejrzeniu karty w aparacie znalazłam jeszcze kilka haftów, którymi się nie chwaliłam. Ale zostawię je na następny post, przynajmniej będę miała motywację do szybszego napisania ;)











10 komentarzy:

  1. No..ja o swoich nie chcę nawet myśleć..intryguje mnie ten tajemniczy haft..bo ja tam widzę piękną młodą kobitkę:) Czyżby autoportret???

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz motorek w igiełce. Obrazy są prześliczne i trzymam kciuki za te w trakcie wyszywania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także takie podsumowania i plany robię na przełomie roku :)
    Widzę jednak, że u Ciebie tych UFO-ków wcale nie tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się u Ciebie dzieje. Ciekawa jestem tego tajemniczego haftu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że wszystko idzie do przodu i nawet coś się tam kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te Twoje prace:) Pozwolisz, że zostanę u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. powoli powoli ale do przodu....ciekawi mnie ten tajemniczy haft... to jakiś chyba portret.........

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj sporo tego i wszystko cudne, a podstawki super

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokończ proszę Rubensa i ten tajemniczy haft!!,
    Super prace!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...