czwartek, 23 października 2014

245. TUSAL październikowy i kurtka

Kolejna odsłona mojego śmieciowego słoiczka pokazuje, jak szybko umyka nam miesiąc za miesiącem :(

Wraz ze słoiczkiem nieukończony jeszcze pierwszy domek. W tym tygodniu słabo mi idzie haftowanie. Najmłodszy rozchorował się w ubiegły weekend, a po paru dniach i mnie dorwało paskudne przeziębienie, oboje więc przesiadujemy w domu, ale chęci na cokolwiek brak :/  Pogoda za oknem też nie nastraja optymistycznie - zimno, buro i mokro :(

Z zaległości mam Wam do pokazania kurtkę, a właściwie haft na kurtce. Tak, to już u mnie choroba nieuleczalna - każda moja kurtka zostaje oznakowana ;) Pierwsze zdjęcie niewyraźne, bo Pan Małż na ogół aparatu się nie tyka...
 

A tu zbliżenie na sam haft:


I na koniec prezentowo. Ania obdarowała mnie i córcię z okazji urodzin. Ja dostałam rewelacyjną chustę w rockowym klimacie - niestety zdjęcia na razie nie mam, bo bez słońca ciężko uchwycić jej właściwy kolor. Jak tylko mi się oda coś w tym temacie zdziałać, to Wam pokażę. Córcia natomiast dostała śliczny, czerwony komplet - truskawkowy go nazwała ;) 




Dzięki za wszystkie kopniaki dopingujące, nad wszystkimi haftami siedzę na bieżąco ile się da, oprócz Rubensa. Tu przyznaję się bez bicia, że nie mam weny. Co do tajemniczego haftu to macie rację, jest to portret, ale na pewno nie mój ;) Zagości na nim pewien bardzo zdolny perkusista, a haft mam w planach umieścić na poduszce :)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten truskawkowy komplet :)
    Zdrówka dużo życzę i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka, a wlaściwie hafcik na niej bombowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz nietuzinkową kurtkę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy haft na kurtce. A komplecik do córci bardzo pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to z autoportretem nie trafiłam:) Super hafcik na kurtce, a komplecik dla córuni, moja siostrzenica powiedziałaby, że malinowy:) Śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...