sobota, 25 października 2014

246. Rozdawajkowe słodkości

Oj, obijam się ostatnio. Znaczy się nie robótkowo, raczej blogowo. Komp nadal czeka na operację, nie obejdzie się bez kosztownego przeszczepu :( Przez to mam na dysku taki bałagan, że połowy zdjęć nie mogę znaleźć. Na szczęście te potrzebne do dzisiejszego postu są :)

Pewnie pamiętacie, jak przy wrześniowym słoiczku pisałam o tym, że coś się tam robi... Otóż robiła się okładka na kalendarz w wersji eksperymentalnej. Nie do końca jestem zadowolona z tego, co wyszło, bo i kilka niespodzianek (nie zawsze przyjemnych) podczas szycia mnie spotkało.


Dodam tylko, że szyłam bez jakiegokolwiek wykroju czy tutka, od początku do końca "na wyczucie". I ta metoda chyba zdała egzamin, bo kolejne okładki wyszły już lepiej. Przynajmniej nowe właścicielki są zadowolone :) 
Okładki powstały trzy:
Każda nieco inaczej ozdobiona:
Ale w podobnym stylu:
I wszystkie trzy razem:
Okładki , oczywiście wraz z kalendarzami w środku, poleciały do dziewczyn wraz z głównymi nagrodami z mojej rozdawajki. W przesyłkach było jeszcze parę drobiazgów - filcowe ptaszki i serduszka - zawieszki, niestety tych zdjęć za diabła nie mogę znaleźć :/ 





14 komentarzy:

  1. Podobają mi się! Pierwsza szczególnie, ze względu na kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te okładki, ja też przytuliłabym tą pierwszą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Drineczki cudnie sie prezentuja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne okładki, ad razu wprowadzają radosny nastrój.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu dziękuje, w realu są jeszcze ładniejsze ...
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne kolorowe. Ja przy szyciu pierwszej okładki musiałam się wspomagać tutkiem bo za Chiny bym sama nie wymyśliła jak uszyć takie ustrojstwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę coś pomyśleć o moim kalendarzu na następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki takie żywe, przypominają o lecie :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...