wtorek, 28 października 2014

247. Znów papierowo

Tak, tak, wiem, pisałam, że to nie moja dziedzina itp. Ale uzbierało mi się tego całe pudełko i aż woła "wykorzystaj mnie" ;)
Z papierów, które dostałam od Janis i innych zachomikowanych przeze mnie przydasi, powstał kolejny notes, tym razem w fioletach.
I tył notesu:
I tym razem notes w pełni recyklingowy - okładki z kartonu z opakowań, kartki ze sterty "zeszytowej", którą pokazywałam tutaj .
A, i znalazłam zdjęcie karteczek, które skończyłam gdzieś na początku września, też od Janis ;)



5 komentarzy:

  1. Super karteczki:) Mi się marzy kalendarz z hafcikiem, ale i notesik tez chyba kiedys zrobię:) kartek tez sie naskładało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki świetne i notes też ładny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny notes, a kartki powalające.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki śliczne, ale notes cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...