poniedziałek, 3 listopada 2014

248. Creative Blog Tour

Witam Was, kochani :) 
Przede wszystkim należy się Wam wyjaśnienie - ostatnie posty były publikowane automatycznie, stąd też brak moich odpowiedzi na Wasze ciepłe komentarze. Dorwałam się któregoś dnia do lapka Małża i pisałam "hurtem" ;) Nadrabiam teraz : bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie słowa, jakie zostawiacie, za czas, jaki poświęcacie na zajrzenie tu do mnie i w ogóle za to, że jesteście :) Witam cieplutko nowych obserwatorów, mam nadzieję, że zaglądanie do mnie nie będzie dla Was stratą czasu ;)

Teraz przechodzimy do właściwej sprawy, a mianowicie do tytułowego


Wyróżnienie to otrzymałam od Danusi z bloga Babusiowe robótki.


 Danusia jest energiczną kobietką, która dzieli swój czas pomiędzy szydełkowanie, haft, działkę, pieczenie ciasteczek i spełnianie marzeń :) Mimo, że znamy się tylko wirtualnie, wsparła mnie w trudnej chwili, bezinteresownie obdarowała ciepłym słowem i duchowym wsparciem. Danusiu, bardzo, ale to BARDZO CI DZIĘKUJĘ :D

Teraz pytania, na które muszę odpowiedzieć:

1. Nad czym obecnie pracuję?

Tu nie zabłysnę, bo nadal sen z powiek spędzają mi moje UFO-ki ;) W międzyczasie powstają różne drobiazgi, wczoraj na przykład metryczka dla najmłodszego, "najnowszego" sąsiada ;) a także prezenty pod choinkę, ale o tym sza!

2. Czym moja praca różni się od innych?

Cóż, tu odpowiedź nasuwa się sama - każdy przedmiot zrobiony ręcznie różni się od innych, nawet, jeśli ta sama osoba robi kilka takich samych rzeczy :) Uwielbiam podpatrywać Wasze prace i czerpać z nich inspirację, zawsze jednak staram się zrobić coś "po swojemu" :)

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?

Na początku tylko podglądałam blogi hafciarskie, ciesząc się myślą, że nie jestem sama w tym robótkowym świecie (moje prawdziwe otoczenie nie wykazywało szczególnego zainteresowania tą dziedziną). W pewnym momencie postanowiłam pokazać szerszej publiczności to, co do tej pory było głęboko chowane do szafy czy szuflady... Początki nie były łatwe, szczególnie pisanie mi nie wychodziło. Nie, żebym teraz jakieś eseje smażyła na poczekaniu ;) , ale przyznam szczerze, że poznanie Was, nawet to wirtualne, sprawia, że łatwiej mi się pisze ze świadomością, że jednak ktoś to czyta, że to właśnie Wy poświęcacie swój czas na czytanie moich wypocin :) 

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?

Poetycka nazwa dla bałaganu panującego na moim biurku :D O szczegółach haftowania tu nie będę pisać, bo większość z Was się tą dziedziną zajmuje. Na ogół zaczyna się jednak od pomysłu. Staram się mieć zawsze przy sobie mały notes i coś do pisania, bo pomysły przychodzą mi do głowy w najróżniejszych momentach, a potem większość z nich zapominam... Jeśli mam "wenę" i oczywiście czas, zabieram się od razu do pracy - szukam materiałów, nici itp. Jeśli nie, zapisuję sobie, co miałam na myśli i za jakiś czas wracam do tego. Czasem zmieni się koncepcja, czasem pomysł przestanie się podobać... różnie to bywa. Bardzo często natomiast zdarza się, że mam w głowie ogólny zarys całości, a reszta klaruje się podczas samego tworzenia. Na ogół wtedy efekt zaskakuje mnie samą ;)

Uff, no to się rozpisałam. Mam nadzieję, że nie zasnęliście... Teraz ta przyjemniejsza część :)


Pierwsza kobietka, która przyjęła moje wyróżnienie, to Asia z bloga Kolorowe Fantazje


Na pewno znacie tą szaloną, zakręconą na punkcie krzyżyków osóbkę, a kto nie zna, koniecznie niech zajrzy na jej blog. Asia wręcz tryska energią, ma sto pomysłów na minutę i wszystkie naraz najlepiej by wcieliła w życie ;) Bardzo ujęła mnie jej spontaniczność i pozytywne nastawienie do życia. W tajemnicy mogę dodać, że jest to jeden z pierwszych blogów, jakie zaczęłam obserwować, a będzie to już ładnych parę lat :)

Kolejną artystyczną duszą, którą chcę Wam przedstawić , jest Marysia z bloga Z kotem na kolanach


Określenie "artystyczna dusza" jest tu jak najbardziej na miejscu, ponieważ Marysia oprócz tego, że pięknie haftuje haftem cieniowanym, także maluje, pisze i tworzy piękne fotografie, a podejrzewam, że to jeszcze nie wszystkie jej talenty :) Wrażliwa zarówno na piękno, jak i na cierpienie wokół siebie, posiada dar "ubierania w słowa" tego, co się w ludzkiej duszy dzieje a co zwykłemu śmiertelnikowi przychodzi niezmiernie trudno.

Serdecznie zapraszam Was do zajrzenia w progi wszystkich zdolnych kobietek, jakie Wam przedstawiłam :)

(P.S. Ten post też pokazuje się dziś automatycznie, bo ja wybyłam do Łodzi, po powrocie na pewno się odezwę ;) )

7 komentarzy:

  1. Nie lubię brać udziału w takich łańcuszkach, ale pozytywne jest, że można się dowiedzieć wielu ciekawostek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie - chociaż rzadko biorę udział w zabawach ta mi się podoba bo jest niewymuszona i pozwala na bliższe poznanie osób prowadzących bloga i odkrycie nowych ciekawych blogów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asię też podglądam od jakiegoś czasu:) Ale do Marysi chętnie zaglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zabawa :) gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziekuje za mile wyroznienie! Opis mnie powala na kolana. Cieplutko mi sie na serduchu zrobilo! I chyba wychodzi tez na to, ze mam nadpobudliwosc krzyzykowa :D
    Oj a tych pare lat.. To faktycznie troszke juz minelo, nawet nie wiem kiedy :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...