poniedziałek, 24 listopada 2014

251. TUSAL listopadowy

Spóźniony znowu o kilka dni, ale brak czasu to u mnie ostatnio norma :( Dzieciaki chorują na zmianę - raz jedno, raz drugie, raz trzecie, czasem parami... Ja chcę już wiosnę!!!






Słoiczek w towarzystwie nowego pojemniczka, który powstawał bagatela 3 dni! Tak się jakoś w jednym czasie zebrało sporo spraw do załatwienia, i ogarnąć tego nie mogę :(
Dziękuję za miłe komentarze dotyczące serwetki. Obiecuję odwiedzić Was jak najszybciej, ale wygląda na to, że to może potrwać...

7 komentarzy:

  1. Zachwyca mnie ten hafcik z kurą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojemniczek pierwsza klasa! Kurka urocza i całość podoba mi się bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniczek super, taki ciepłu i domowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek widać, że dobrze karmiony, a pojemniczek bardzo mi się podoba - jest taki ciepły.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna kurka:) Ostatnio własnie takie maleństwa mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurka :) Ja też chcę już wiosnę, żeby było cieplej i żebym nie musiała się martwić jak mieszkanie ogrzać :/

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...