wtorek, 25 listopada 2014

252. Z archiwum (2)

Obrus, który chcę Wam dziś pokazać, nie jest wygrzebany z dna szafy, ponieważ jest regularnie używany :) Powstał dokładnie 12 lat temu, pamiętam , że ukończyłam go przed drugimi urodzinami Najstarszego :) Wzór pochodzi z polskiego wydania "Anny" (bardzo lubiłam tą gazetę, szkoda, że już jej nie wydają :(  ), zachwycił mnie od pierwszego spojrzenia :)


Niestety, żeby zrobić zdjęcie całości, musiałabym się siłować ze stołem, żeby go rozłożyć... Jak widać, tkanina nieco się marszczy - to właśnie efekt haftowania bez tamborka :( No cóż, na błędach się człowiek uczy, następny powstawał już z tamborkiem :)


Przyznaję, że motylki były dla mnie niemałym wyzwaniem, teraz wykonałabym je troszkę lepiej ;)





Pojemniczek z kurką widzę Wam najbardziej przypadł do gustu :) To dobrze, bo przy jego robieniu pstrykałam fotki z myślą o przygotowaniu tutka :)

14 komentarzy:

  1. Też lubiłam "Annę", ale za haft płaski nigdy się nie brałam, bo jakoś mnie nie przekonywał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały obrus...śliczne kwiaty i motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny obrus.. Musisz być z niego bardzo dumna :) jest naprawdę wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo. Takie obrusy haftowala moja mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrus :) Musiałaś mieć bardzo dużo cierpliwości w trakcie wyszywania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrus.
    Kiedyś próbowałam swoich sił w hafcie płaskim, ale nie przekonał mnie, zostałam przy xxxx.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest piękny i wspaniale sobie z nim poradziłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszedl cudownie, jakos boje sie zabrac za haft plaski, ale ty masz sie czym chwalic :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrus. Mówisz, że ma 12 lat, a wygląda jakby dopiero zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu on jest wspaniały, i to jest coś. Gratuluję wytrwałości i zdolnej rączki - naprawę wspaniały widok

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu ten obrus jest świetny. Ja pewnie haftowałabym go całe życie a i z jednym kolorem miałabym kłopot a Ty tu prawdziwe dzieło zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ile pracy cie kosztował-piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te Twoje obrusy..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...