piątek, 5 grudnia 2014

256. Kartki i pierwsze bombki w tym roku

Niestety wzory kaszubskie muszą na swoją kolej poczekać, pewnie dopiero po Nowym Roku się będę mogła za któryś zabrać. Na razie sezon świąteczny - na Waszych blogach już w pełni, u mnie dopiero początek. To znaczy początek na blogu, bo nad wieloma rzeczami pracowałam już od października, a jeszcze nie wszystko mogę Wam pokazać ;)
Kartki jeszcze nie-świąteczne, bo urodzinowe. Tak się złożyło, że w rodzinie Małża dwóch chłopców obchodzi urodziny 6 grudnia. Dla nich powstały te oto dwie kartki, które mam nadzieję jutro dojdą do Solenizantów :)



Bombek powstało więcej, dziś tylko dwie mogę zaprezentować, a właściwie trzy. Pierwsza nie spodobała się osobie zamawiającej, więc zrobiłam drugą.


Sezon bożonarodzeniowy uważam za otwarty ;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki. Bombki ciekawe - takich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba :D Bombeczki też bardzo ładne, można spytać z czego robione?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombeczki :) Też kiedyś takie robiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki bardzo fajne, a bombki też mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki:) Na drugiej lepiej widać imię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z imiennymi bombkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki super, a bombeczki rewelacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki ładniutkie, ale bombki wyszły rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze wzorki, bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki z imionami są świetne:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe bombeczki a karteczki wesolutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie za to podobają się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...