wtorek, 9 grudnia 2014

257. Kartki tym razem świąteczne

Dziś kilka kartek, które powstały pewnego listopadowego popołudnia. Emilka wytrwale mi pomagała i także przygotowała kilka, między innymi taką na urodziny swojej matki chrzestnej :


A tu już kartki, które poleciały do Was :)



Niestety straciłam część zdjęć więc wszystkich nie mogę zaprezentować. Liczę na to, że pochwalicie się na swoich blogach, jak kartki do Was dotrą ;)

Odpowiadając na Wasze pytania odnośnie bombek - robię je z kul styropianowych o średnicy 8 cm, więc są niemałe, ale bardzo lekkie. Zrobiłam całe komplety sześć lat temu dla najbliższej rodziny jako prezenty bożonarodzeniowe, właśnie z imionami, i tak się spodobały, że od tamtej pory co roku dostaję kilka zamówień na kolejne. Zawsze znajdzie się też parę osób do obdarowania, więc na brak pracy nie mogę narzekać ;) Właśnie moje pociechy "zamówiły" sobie po jednej dla swojej wymiankowej pary na szkolną Wigilię, jest też kilku grudniowych solenizantów w rodzinie, skutkiem czego chwilowo jestem "zabombkowana" hehe :D

5 komentarzy:

  1. Urocze te małe hafciki;) A kartka Emilki bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zabawne karteczki! Podobają mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie zwłaszcza te z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z reniferkiem faktycznie kapitalne:) Ale wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...