czwartek, 11 grudnia 2014

258. Reszta kartek i metryczka

Dziś wpadam na chwilę z kolejną porcją kartek. Niestety nie udało mi się odzyskać reszty zdjęć, a powstało kartek łącznie 20 sztuk. Musicie zadowolić się tym, co udało się uratować...






Ostatnia to dzieło Emilki :)
A do grona metryczek dołączyła kolejna, tym razem dla mojego "najświeższego" bratanka :


Kolory wyszły jakieś nie teges, w rzeczywistości są ładniejsze...
Jak widać, przedświąteczne porządki objęły również moje blogowe progi ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne karteczki i śliczna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widzę, że robienie karteczek wciągnęło Cię na maksa :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne karteczki i metryczka też.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu śliczności zrobiłaś.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki, ja w robiemiu tych malych arcydzielek jestem zielona! Kasiu, pozdrawiam Cie juz swiatecznie i dzieki, ze do mnie zagladasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta metryczka:) Karteczki jak zwykle bardzo ładne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...