piątek, 2 stycznia 2015

262. Od Was

Witam po raz pierwszy w tym Nowym Roku :) Jak zwykle troszkę spóźniona w porównaniu do Was, chciałabym Wam podziękować za wszystkie życzenia otrzymane od Was - czy to mailowo, czy blogowo. Tym zaś, które korzystały z usług Poczty, chciałabym dziś podziękować szczególnie za prześliczne kartki i ciepłe słowa, jakie dotarły do mnie przed Świętami.

Od Danusi taka oto śliczna kartka i cudowne śnieżynki, a nawet pamiątki z wycieczki - Danusiu, jeszcze raz dziękuję :)


Od Edyty piękna papierowa poinsecja, a od Asi B cudownie migocząca śnieżynka :)

I jeszcze od Promyczka - Justyny choineczka, którą zaledwie parę dni wcześniej zachwycałam się na jej blogu ;)

Zdjęcia mogą wydać się Wam troszkę dziwne, bo w tym roku nie ustawiałam kartek na półce, jak zwykłam to robić, tylko...
tak sobie oto zawisły na sznureczku rozciągniętym za choinką :) Na zdjęciu nie wszystkie są widoczne, bo wiszą po drugiej stronie choinki :)

I jeszcze może trochę oklepane, ale z serca płynące najserdeczniejsze życzenia na ten Nowy Rok, żeby  był lepszy od poprzedniego, żeby Wam nie zabrakło czasu na robótkowanie i aby obfitował w piękne chwile, warte zapamiętania :)


10 komentarzy:

  1. Kasiu życzę Ci samych radosnych i dobrych dni w Nowym Roku.
    Choinkę macie ślicznie przystrojoną.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na wyeksponowanie kartek na sznurku, ja takie cos praktykuję co rok :) W tym roku też zawiesiłam kartki na sznurku ze spinaczami. Zrobię fotę jutro i pokażę na fejsie :)

    fajne te gwiazdeczki dostałaś :)

    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dziękuję Ci za pamięć i za cudną reniferkową karteczkę :).
    Szczęśliwego Nowego Roku - i dużo niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! :) Świetny pomysł z tym sznureczkiem! Cieszę się, że karteczka ci się spodobała.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Niech ten rok będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i bardzo fajny pomysł na ich wieszanie, chyba też w przyszłym roku będę je wieszać bo jak stoją na meblach to wszystko zasłaniają, tyle ich jest :) Wszystkiego dobrego na te Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...