piątek, 9 stycznia 2015

264. Piórnik

Witajcie :)
To mój ostatni wpis w temacie tak jakby świątecznym, bo dotyczy prezentu "pod choinkę", jaki zrobiłam dla młodszej siostry. Jest to piórnik - kosmetyczka ( w zależności, co się weń włoży ;) ) :



Piórnik jest mięciutki, bo pomiędzy tkaninę wierzchnią a podszewkę włożyłam kawałek polarowego kocyka :) Wzorek powstał z tego obrazka:

(obrazek znaleziony w sieci)

Żeby było bardziej kolorowo, wszyłam żółty zamek i zieloną podszewkę ;) Mimo paru niedociągnięć (pierwszy raz szyłam kosmetyczkę, więc idealnie nie wyszło) prezent się spodobał, co cieszy mnie najbardziej.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe komentarze, wpadajcie częściej ;)

17 komentarzy:

  1. Mnie tam się podoba, może kolorek troszkę mało praktyczny, ale pomysł i wykonanie świetne.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na piórniku są aplikacje? Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudownie, chciałabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olala! Małolaty nie przejdą obojętnie. Piekna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent a wykonanie doskonałe :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany prezent, świetne wykonanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , super i te cudne hafty , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne kolorki!! Piórnik pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak z obrazka, wśród rówieśników na pewno robi furorę a siora chodzi dumna jak paw że ma taką zdolną siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest:) Piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...