piątek, 16 stycznia 2015

265. Bazylika oprawiona

Dziś haft, który już widzieliście, ale wtedy jeszcze bez oprawy. Ramkę dostał przed Świętami i jako prezent powędrował do moich Teściów, już w "pełnej krasie" ;)


Na wielu blogach pojawiły się już Wasze "listy życzeń" czy też hafciarskich planów, ja zwyczajowo pokażę Wam listę swoich UFOków, jak tylko uda mi się zrobić jakieś sensowne zdjęcia.
Dziękuję za pochwały odnośnie piórnika :) Rzeczywiście zrobił furorę w kręgach młodzieżowych, padło nawet parę propozycji szycia kolejnych sztuk na sprzedaż ;)

13 komentarzy:

  1. piękny haft ! ale ja uwielbiam haftowane obrazy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to do roboty! W kwestii piórników.:) Obraz wygląda zachwycająco.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie się prezentuje w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bazylika ogromnie zyskała po oprawieniu - cudna jest.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne dzieło i wspaniały prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie oprawiony haft! Prezent bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu piękny obraz, bardzo ładnie oprawiony, będzie wspaniałą pamiątką.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...