wtorek, 20 stycznia 2015

266. Coroczna lista UFOków i WIPów

Lista niewiele się zmieniła od czasu tego posta . Co prawda plan z początku roku udało mi się wykonać ( ukończyłam 3 z 9 prac, więc jak by nie było, jedna trzecia z głowy), ale oczywiście pojawiły się nowe prace. Wszystko, co udało mi się zrobić w ubiegłym roku, możecie obejrzeć w zakładce "Moje prace 2014" . Ze smutkiem zauważam, że co roku coraz mniej prac powstaje :( A w tym może być jeszcze mniej, jeśli uda mi się w końcu znaleźć zatrudnienie... No nic, nie marudzę, tylko przechodzę do sedna sprawy ;)

1. Rubens. Mój nieustający koszmar. Jak tylko do niego przysiądę, zawsze wyskoczy coś pilniejszego do zrobienia, co oczywiście odbija się na ilości postawionych krzyżyków.


2. Karta kolorów DMC. Już prawie na mecie, ostatnie kolorki do wypełnienia i sklecenie wszystkich stron w całość. Mam nadzieję wkrótce się z tym uporać.


3. Portret. Podobnie jak Rubens, wymaga dość mocnego skupienia, co nie zawsze jest możliwe, więc postępy niewielkie. Ukończenie go pewnie jeszcze trochę potrwa.


4. Lwy. Nadal nie rozpoczęte. Jakoś nie ciągnie mnie na razie do czarnej kanwy, może jak więcej słońca będzie, to poczuję natchnienie ;)

5. Uliczka rzemieślników. Odłożona w grudniu na rzecz świątecznych prezentów, na razie czeka na swoją kolej. Początki drugiego domku już są.


6. Air Goddess autorstwa Joann Elliott. Materiały przygotowane, tylko ten nieszczęsny Kreinik ciągle niedostępny dla mojej kieszeni... Na razie jeden kolorek zastąpiłam muliną Light Effects DMC i troszkę podziubałam dla sprawdzenia efektu. Oczywiście na zdjęciu nie widać jak nić się mieni, ale w rzeczywistości wygląda nawet nieźle.



To tyle z ubiegłorocznej listy, na dzień dzisiejszy doszła jeszcze jedna pozycja, ale jej poświęcę osobny post. Nadal trzymam się planu " 1 tydzień - 1 praca ", ale nie chcę Was zanudzać cotygodniowymi postępami. Postanowiłam sobie dodatkowo robić jakiś jeden mały hafcik w tygodniu z przeznaczeniem na kartki, tak dla relaksu i odpoczynku od dużych prac. Kartek nigdy za wiele, kiedy rodzina co roku coraz liczniejsza :)
Dziękuję za Wasze ciepłe słowa, że mnie odwiedzacie i że podoba Wam się to, co robię :)



14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie postępowania i ucieszyłabym się z oglądania cotygodniowych postępów w poszczególnych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wyszywanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże wyzwania :)
    życzę szybkiej realizacji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu powodzenia w realizacji.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, by mimo wszystko krzyżyki przybywały:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam za same chęci haftowania tych wielkoludów :)) Powodzenia Kasiu. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no! Super plany! Ja z niecierpliwoscia czekam na projekt Joan Elliott.
    I jak to zaczynasz od blyskotek?! :D
    Oj i powodzenia z DMC... oby ci sie nie strzepila zbyt czesto ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę postępy co tydzień!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze to xxx do przodu.kolosy wiadomo najgorsze bo rosną wolno :/ powodzenia z pracą ja też szukam ,ehhh

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele wyzwań:)))dla mnie było by to za dużo:))u mnie tylko jeden ufok ale i tak mnie gnębi:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę ukończenia prac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...