poniedziałek, 26 stycznia 2015

267. Dla Dziadków

Z dużym opóźnieniem prezentuję Wam dzisiaj serduszka, jakie moje dzieci dołączyły do upominków z okazji Dnia Babci i Dziadka. Same serduszka powstały już dość dawno temu, w sporej ilości, właśnie po to, żeby były "pod ręką", bo okazji do świętowania w ciągu roku nie brakuje :)


 Do serduszek przyszyłam kokardki ozdobione guziczkami. Dwa z nich pokazywałam tutaj, kolejne dwa powstały w weekend :


W ramach eksperymentu powstała też mała broszka z hafcikiem róży, niestety Tygrys zaopiekował się nią i zanim wyschła, zniknęła mi z oczu...

Dziękuję za Wasze wsparcie w sprawie WIPów, Wasze komentarze bardzo motywują do pracy :) Dziś właśnie przysiadłam do Bogini, jednak pomyliłam się w liczeniu i zaczęłam o 10 kratek za daleko, więc muszę całą dzisiejszą pracę wypruć :( Wrr...
Cotygodniowe pokazy postępów muszą na razie zaczekać, a to dlatego, że mam całą masę zaległych zdjęć, które miałam tu wstawić, i to one będą pokazywane w pierwszej kolejności. Mój kompek w końcu przeszedł swoją operację, a raczej transplantację większości organów wewnętrznych, dzięki czemu śmiga teraz jak nowy, ale za to mam niezły bałagan w swoich plikach i folderach, w dodatku muszę się przestawić na nowy system operacyjny... No nic, jakoś to ogarnę, nie takich rzeczy człowiek się musiał uczyć ;) Nie przynudzam, wracam do prucia...

9 komentarzy:

  1. Serduszka to zawsze dobry pomysł na upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :)
    Nie lubię pruć, więc życzę szybkiego uporania się z tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka super a guziczki jeszcze ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Guziczki są przesłodkie. I te kokardki...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny materiał na serduszka co do guziczków jestem podobnego zdania co dziewczyny - słodkie są

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi nie mów o pruciu..ostatnio jeden mały hafcik..moją cukinię prułam sama nie wiem ile razy..a nie ma nic gorszego..jak cieszysz się, że coś tam wyszyłaś..a tu prucie...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...