czwartek, 29 stycznia 2015

268. Laleczka

A raczej sporych rozmiarów lalka, bo ma ok. 50 cm wysokości. Powstała we współpracy z Emilką, w ramach akcji UNICEFu "Wszystkie kolory świata". Najpierw wyglądała tak:



I tu pojawił się problem - w co ją ubrać? Po burzy mózgów zapadła decyzja - lalka dostanie strój kaszubski. No tak, łatwo powiedzieć, gorzej zrobić... Po paru wizytach w różnych ciucholandach ( w poszukiwaniu odpowiednich tkanin) , wirtualnych wędrówkach po czeluściach internetu (w poszukiwaniu inspiracji) oraz sporej ilości godzin z igłą w ręku lala w końcu mogła się przyodziać. Najpierw oczywiście tradycyjna biała bluzeczka z haftowanymi rękawkami i zielona spódnica:



I oczywiście strój wierzchni - aksamitna kamizelka zdobiona złotą nicią i haftowana zapaska z koronkowym wykończeniem:



Laleczka powędrowała już do szkoły, mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto ją chętnie przygarnie :) ( W ramach wyjaśnienia - wszystkie lalki będą licytowane a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na szczepionki dla dzieci ).



15 komentarzy:

  1. Na pewno znajdzie się wielu chętnych do jej przygarnięcia:) Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła! Strój kaszubski wygląda wyjątkowo, a ta dbałość o detale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pannica Ci wyszła i na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super laleczka i fantastycznie ubrana.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lala :) I cel szczytny - oby "zarobiła" jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze. Jej nie można się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój dla lali mnie oczarował, strojnisia z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Laleczka jest świetna miałam okazję zobaczyć i pomacać na własne oczęta :) No ja zrobiłam dwie i muszę przyznać że fajna zabawa tym bardziej że lalka robiona wraz z dziećmi a po drugie na szczytny cel....

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lala na pewno znajdzie dobrego i hojnego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna lala, ślicznie ubrana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) Strój ma prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...