wtorek, 24 lutego 2015

272. Kilka krzyżyków do przodu

Teraz chyba każdy post będę zaczynała od przepraszania Was, że mnie tu tak mało :( Niestety, plany lubią mi się komplikować a w tym roku szczególnie. Praca, która miała być "od zaraz" ciągle się przesuwa na bliżej nieokreślony termin, Misiek przyniósł z przedszkola podarunek w postaci ospy wietrznej (szkarlatyna jako gratis w pakiecie) a wolne chwile zginęły gdzieś w zagięciu czasoprzestrzeni... Jakby tego było mało, wczoraj ostatnie tchnienie wydała moja pralka.
Coś tam jednak udało mi się zdziałać przy moich WIPach, więc po kolei:

- karta kolorów - już całość gotowa, muszę teraz "zmontować" ją w sposób, jaki mam w głowie, tylko jakoś nie mogę przełożyć na wykonanie


- Bogini Powietrza -  miałam ją w rękach przez parę dni, jednak na razie pozostaje w takiej fazie


- pamiątka Pierwszej Komunii Świętej- powstaje dla siostrzeńca, w sumie dobrze, że zaczęłam ją już teraz, przynajmniej jest większa szansa na wyrobienie się w czasie ;)



I to by było na tyle. Reszta hafcików stoi w miejscu, udało mi się tylko zrobić jeszcze mały eksperyment w postaci sówki, która poleciała z paroma drobiazgami do AsiB za, jak to sama Asia określiła - "gadulstwo" ;) , czyli za pozostawienie największej liczby komentarzy na moim blogu w całym ubiegłym roku :)



Szkoda, że wszystkich Was nie mogę nagrodzić za to, że tu ze mną jesteście, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowa. Bardzo Wam za to dziękuję. Zbliżają się powoli czwarte urodziny mojego bloga, więc może jednak uda mi się przynajmniej kilka osób uszczęśliwić ;)

A na koniec - kocia joga w wykonaniu Tygrysa (który przesyła Wam słodkie Mrrrauuu za pozdrowienia !) :


16 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że działasz i dajesz radę :) Głaski dla kici :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dzieje się u Ciebie nie mało jakieś plagi egipskie, ale dajesz radę zdążysz ze wszystkim. Tak sobie myślę że wyszły Wam dodatkowe ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła Ci ta paleta.
    Wymiziaj ode mnie kotka, jest świetny.
    Osobiście też nie robię planów na przyszłość, bo wszystko zaplanowane bierze "w łeb".
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. dziej się u Ciebie dzieje,tylko w innej sferze niż robótkowa,świetna sówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie paleta wygląda:) Ja tez już dłubię pamiątke komunijną, bo potrzebuję dwóch, a czas ucieka, oj ucieka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki chyba przejmuja kontrole nad blogami robotkowymi! Tylko "pozowanie" do zdjec im w glowie! :D Niedlugo jakis futrzasty konkurs trzeba bedzie zrobic! :p

    Karta kolorow pieknie sie prezentuje! Ale wiadomo, postepy nad boginia mnie najbardziej interesuja :D :D Juz cosik ladnego widac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to nie zazdroszczę Ci tego szpitala. Zazdroszczę tej karty kolorów, wspaniale wygląda i jest to coś czym można się pochwalić. Tygrys piękny, jaki ma ogon - boski. Pozdrawiam i już teraz życzę co najmniej drugich czterech lat blogowania. Zdrówka i więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekt wyszedl swietnie :) ciekawa jestem jak bedzie wygladal calosciowo sklecony :p
    Moja corcia tez ma ospe juz 2 tydzien.. taki czas teraz. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że sie nie poddajesz i dalej stawiasz krzyżyki - wiem, ze to czasami trudne, gdy sprawy idą nie po naszej myśli. A kicia - genialna! Co za ogon!!!! Głaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból, kiedy wszystko się wali, na nic nie ma czasu a ciągle ma się wrażenie ze czas przecieka przez palce....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka życzę! Oby udało sie więcej casu poświęcić na xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygląda ta karta kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdrówka, trzymaj się ciepło ;) Robótkowo się u Ciebie dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowia życzę, żebyś już na spokojnie mogła wyrobić się ze swoimi prackami i żebyś się nimi cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj dzieje się dzieje, ale będzie dobrze życzę tego z całego serducha :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Owszem za gadulstwo:) I opłacało się:) Cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...