sobota, 28 lutego 2015

273. Karta kolorów skończona

Dziękuję za Wasze wsparcie i życzenia, Misiek powoli "wraca do normalności" i już nie jest taki marudny, więc mogłam trochę czasu poświęcić na robótki :)

Jak w tytule - udało mi się poskładać kartę w całość, co pozwala mi odhaczyć kolejnego UFOka z listy ;) Na pewno jesteście ciekawe, co mi też wyszło, więc bez zbędnego pisania ...






Od razu przyznaję, że pomysł książeczki nie jest mój, widziałam parę lat temu na jakimś blogu chyba. Nie pamiętałam tylko, jak książeczka została wykonana, więc tu troszkę pokombinowałam po swojemu.

Teraz kolej na kartę kolorów Anchor. Szkoda tylko, że jeszcze wielu kolorków mi brakuje. A może któraś z Was ma w swoich zapasach mulinki Anchora? Chętnie przygarnę 20-centymetrowe kawałki i na pewno odwdzięczę się jakimiś przydasiami :)
Pozdrawiam cieplutko nowych obserwatorów i stałych bywalców :)

19 komentarzy:

  1. Cudowny pomysl! I jaki przydatny do dobierania kolorow... Podziwiam! A Anchorow troszke mam i chetnie sie podziele bo rzadko z nich kozystam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta karta kolorów.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, Anchora to mam ino jedną niteczkę i to teraz nawet nie wiem gdzie i jaką. Jak ją znajdę to napiszę co za numer, jak nie masz to wyślę kawałek.
    Świetnie wygląda ta karta kolorów, super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karta wygląda prześlicznie. Też mam troszkę anchorów, choć na pewno nie za wiele, ale mogę podesłać ;) jak coś to napisz do mnie ederleziz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ślicznie wykonałaś ten wzornik, aż miło z takiego korzystać.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karta kolorów, mam koło 30 sztuk kolorów Anchora, napisz adresik to chętnie się podzielę. mój e-mail: hafty.viola@gmail.com Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna wyszła ta książeczka. Zobaczę w swoich zbiorach czy mam anchora. Jak będę miała to skrobnę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega super pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci wyszedł wzornik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super. Niestety w sprawie mulinek nie pomogę bo u mnie tylko ariadna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Sporo pracy Cię to kosztowało, ale fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała rzecz.:) Jak dostaniesz od dziewczyn te kawałki muliny, to napisz, jakie już masz. Też ci trochę doślę.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, karta świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, świetny pomysł który od dawna sama próbuję wcielic w zycie jednak zawsze cos. no i ja wyszywam nasza Polska mulinką. może kiedys sie takiego dorobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł:) Anchora mam co prawda niewiele, ale mam:) Potrzebujesz jakieś konkretne kolorki????Pisz na maila co potrzebujesz:) j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna książeczka z paletą-w takiej formie jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...