piątek, 6 marca 2015

275. Twilight Sparkle

Takie imię nosi jeden z kucyków Pony, który na życzenie najlepszej przyjaciółki Emilki wskoczył na jej spódniczkę.

Nie do końca jestem zadowolona z tego hafciku, oczy Twilight Sparkle wyszły nieco dziwnie, ale już nie miałam czasu poprawiać, a sama właścicielka jest zadowolona, więc tak już zostało.

Pamiątka komunijna już ukończona, właśnie zażywa kąpieli i wkrótce powędruje do oprawy, a ja powinnam skupić  się z powrotem na moich WIPach. Hmm... właśnie, POWINNAM. Tylko, że w głowie tyle pomysłów siedzi, że na niczym się dłużej skupić nie mogę. Chciałabym zrobić wszystko, i to najlepiej na wczoraj, a na liście "do zrobienia" zamiast ubywać, to przybywa kolejnych punktów... Też tak czasem macie? Chyba pora zasiąść, spisać wszystko na kartce i ustalić listę priorytetów,  bo inaczej z niczym się nie pozbieram ;)

4 komentarze:

  1. Ja mam listę projektów, które chciałabym zrobić. Na razie kończę te napoczęte. Później zabiorę się za te na które mam materiały. Wszystkiego na raz nie da się zrobić a pomysłów przybywa w zastraszającym tempie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie list i planów bardzo pomaga :) Uwielbiam je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki kucyk:) Generalnie lubię tą bajkę, świetne są te postacie:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...