wtorek, 10 marca 2015

276. Dobra organizacja to podstawa

Wie to przynajmniej większość z nas :) Jako matka trójki dzieci od lat uskuteczniam dobrą organizację, dzieląc czas pomiędzy obowiązki domowe, wychowywanie dzieci i własne przyjemności, czyli haftowanie. Do tego oczywiście potrzebne są podstawowe narzędzia - chociażby kartka i długopis, bo nie sposób zapamiętać absolutnie wszystko. Od kilku lat korzystałam z podręcznego kalendarza, jednak wszędzie walające się dodatkowe karteczki z zapiskami, listą zakupów czy innymi notatkami zaczęły mnie troszkę irytować. Poza tym w kalendarzu zawsze było zbyt mało miejsca na zapiski. Zamarzył mi się taki organizer z prawdziwego zdarzenia, jednak ceny "gotowców" zdecydowanie zniechęciły mnie do zakupu. Poza tym zdarzyło mi się już kilka notesów recyklingowych popełnić, więc po co wydawać mnóstwo kasy, skoro w komodzie zalega ze trzy kilo kartek, z których mogę coś wykombinować. I tak powstał mój własny, osobisty organizer. Nie dorównuje on Waszym cudnym wytworkom z papieru i nie jest pięknie ozdobiony, bo powstał z tego, co zalegało mi w kartonie z papierami.

Okładka oklejona grubą zmywalną tapetą, żeby wytrzymała podróże w torebce. W środku sporo przekładek, dzielących zawartość na poszczególne grupy tematyczne. Z przodu koperta na luźne karteczki.


Jak to mówią, "szału nie ma" , ale i tak jestem zadowolona, bo w końcu wszystko mam w jednym miejscu :) Lista zakupów? - proszę, jest notes. Wywiadówka? - zakładka "szkoła" czeka. Nawet jak coś mi wpadnie do głowy w poczekalni u lekarza, od razu mogę zapisać i nie martwić się, że zapomnę ;)

 A jedyny wydatek, jaki poniosłam, to koszt metalowych kółek. Reszta z "przydasi" - jak widać, w końcu się przydały ;)

24 komentarze:

  1. Świetny i niezwykle praktyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka zaradna z Ciebie kobieta! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest twój organizer:) bardzo przypadł mi do gustu- świetny miałaś pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko wyszedł :), jak najbardziej jestem za takimi własnymi wytworami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny:) Ciągle myślę, aby sobie taki wykombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny organizer , najważniejsze że tani i bardzo praktyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł, ja nie umiem prowadzić takiego organizera ale też nie posiadam trójki dzieci, a puki co ogarniam koty. Tam nie ma wywiadówek i szkoły tylko jedzenie, żwirek i weterynarz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i wykonanie! Podsunęłaś mi pomysł z tą kopertą na początku organizera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa. Najważniejsze żeby spełniał postawione przed nim zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny:) i nie ma to jak skrojony na miarę Twoich potrzeb:) - po prostu ideał a w dodatku bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :) ja mam jeden kalendarz ale za to sporych rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny organizer, niestety nawet taki nie zdałby u mnie egzaminu, bo po prostu zapominam do niego zaglądać - organizery, kalendarze.... Wpisywać wpisuję, ale nie pamiętam zajrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój organizer dużo ładniejszy niż te kupne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to "Szału nie ma"? Uważam, że jest szałowy ten organizer. Pomysł miała Pani świetny.
    Wiele spokoju i dużo uśmiechów, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kochana nie podoba mi się że twierdzisz, że szału nie ma. Szał jest i koniec marudzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. No, Jesteś po prostu niesamowita!!!
    Wspaniała rzecz i przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny notes. Musze przyznać że o wszystkim pomyślałaś w jego tworzeniu. teraz wszystko będziesz miała w jednym miejscu i nie musisz się martwić że miejsca na notkę zabraknie :) Jak dla mnie bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny na pewno się przyda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie cudeńko..ja od lat zmieniam to kalendarz, to notes, to karteczki...i tak w kółko..sama nie wiem, jak mi wygodniej, bo z organizacją u mnie kiepsko..jak coś zaplanuję, to albo coś mi się wetnie..albo padnę i nie zdążę zrobić...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...