poniedziałek, 29 czerwca 2015

279. Stęskniłam się :)

Nawet nie wyobrażacie sobie, jak bardzo :) Brakuje mi Waszych ciepłych słów, odwiedzin w Waszych blogowych światkach i inspiracji płynących z Waszych wytworów :) Korzystam więc z początku wakacji, aby choć na chwilę do Was wrócić. W kwestii robótkowej cały czas działam, nazbierało się sporo rzeczy, które chciałam Wam pokazać, więc tematów na posty na pewno nie zabraknie. Zacznę od najstarszych - dziś metryczka dla Grzesia, czwartego synka Ani z bloga Małymi Kroczkami. Metryczka wręczona bez oprawy, bo Ania chciała wszystkie cztery oprawić po swojemu.


Dla przypomnienia, tak prezentuje się reszta "rodzeństwa" :


Dla wyjaśnienia - sprawy, dla których porzuciłam chwilowo bloga, nadal są nierozwiązane, cały czas wytrwale nad tym pracuję. Jednak, jak każdy, potrzebuję też chwili wytchnienia, a pisanie postów doskonale się do tego nadaje ;) A mój poprzedni wpis nie był próbą zdobycia nowych Czytelników, zwiększenia liczby odwiedzin czy liczby komentarzy, albo co tam sobie ktoś wymyślił...

10 komentarzy:

  1. Piękna metryczka :) Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Mama będzie miała pamiątkę nawet jak dzieci wyfruną z gniazda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna metryczka :) Mam nadzieję, że już nie znikniesz na tak długo

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna metryczka,a 3 razem prezentują się super.Fajnie ,że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny komplecik metryczkowy: wszystkie wyszyłaś? Wracaj, jak najczęściej.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami każdy potrzebuje przerwy. Dobrze ze jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna matryczka, w komplecie świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo się cieszę, że już jesteś:) Metryczki są naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudeńka moje , dziękuję ślicznie za te 4 wspaniałości !!!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...