czwartek, 2 lipca 2015

280. Pamiątki Pierwszej Komunii Św.

W tym roku przypadły dwie uroczystości pierwszokomunijne, jedna w rodzinie Małża, druga u mojej starszej siostry. Traf chciał, że obie tego samego dnia, ale za to w różnych miejscach - w Kościerzynie i niedaleko Starogardu Gdańskiego. Jednak, jak to mówią, dla chcącego nic trudnego i udało nam się uczestniczyć w obu uroczystościach.
Pierwszą pamiątkę pokazywałam Wam już w trakcie haftowania, o tutaj, po ukończeniu wyglądała tak:

A tu już po oprawieniu:


Druga pamiątka powstała dosłownie na ostatnią chwilę, bo zajęła mi więcej czasu, niż przypuszczałam.


A tak prezentowała się oprawiona:


Przy pracy nie obeszło się bez mojego pomocnika...


9 komentarzy:

  1. Przepiękne! Będą wspaniałą pamiątką dla obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne metryczki, ale pomocnik najwspanialszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pamiątki!!!I podziwiam za haftowanie w rękach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pamiątki.
    Podziwiam za haftowanie w rękach :))
    Pomocnik przecudny.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pamiątki komunijne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pamiątki. U mnie zamiast kota leżakuje mlodszy synek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne pamiątki:) Tylko tak kukam na ostatnie zdjęcie..Kasiu..Ty wyszywasz bez tamborka?Ja normalnie jak tylko próbuję dostaje szału..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...