niedziela, 19 lipca 2015

285. Prezenty

Jeszcze w majowym klimacie, bo w tym miesiącu bardzo ważne święto - Dzień Matki. Ja przyznaję, że poszłam na łatwiznę i w tym roku kupiłam Mamie prezent, dołączając jedynie skromną kartkę:






To, co lubię w tym święcie, to to, że obdarowując, jednocześnie też jestem obdarowywana ;) Mój trzylatek zaprosił  mnie na specjalną imprezę w przedszkolu, gdzie po pięknej części artystycznej wręczył mi własnoręcznie robione kwiaty i mydełka:


Starszak wykazał się pomysłowością i wręczył mi kupony:
- na Dzień wolny
- na Wielkie porządki
- na Jedzenie
- na Grzeczne dzieci
wraz z instrukcjami ich wykorzystania - wybieram kupon a dzieci przez cały dzień wyręczają mnie w zadaniu na nim umieszczonym ;)

5 komentarzy:

  1. Cudowny wzór na tej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, prosty wzorek. Piękno w prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest hojność!!Cały dzień??Mnie się marzy całe 5 minut:) Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...