poniedziałek, 20 lipca 2015

286. Pokemony

Dziś znów dzieła Emilki :) Tym razem po obejrzeniu kilku bajek o Pokemonach powstało całe stadko ich plastelinowych miniaturek :) Dla porównania Mila uparła się użyć paczki gum, choć według mnie nie oddaje to ich właściwej wielkości, a raczej może maleńkości. Największe z tych postaci mają zaledwie 2 cm. I zauważcie, że większość Pokemonów została przedstawiona w różnych fazach ewoluowania (cokolwiek to oznacza, ale tak zostałam poinformowana hehe ) !






4 komentarze:

  1. Ewoluowały pięknie. Wyrazy uznania dla Emilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Gdy byłam mała, lepiłam z plasteliny w pudełku całe domy z wyposażeniem. I mam je do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fazy ewoluowania??No tak..całkiem jasne:) Śliczne są:)I takie maleńkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) W dzieciństwie też oglądałam bajkę o pokemonach.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...