niedziela, 16 sierpnia 2015

289. Stara torba na nowo

Pamiętacie moją torbę z motylem ? Niestety czarny materiał okazał się nietrwały i poprzecierał się na brzegach. Szkoda mi było motylka i podszewki, która z kolei wygląda jak nowa, pomyślałam więc, że warto by uszyć torbę na nowo, z mocniejszej tkaniny. Postawiłam na jeans. Wiadomo przecież, że dżinsowe spodnie potrafią wytrzymać lata. Akurat dżinsowych kawałków u mnie dostatek, bo zawsze zostawiałam obcięte nogawki z dziecięcych spodni przerabianych na szorty. Wystarczyło pozszywać, wyciąć części torby, znów pozszywać... i proszę bardzo - nowa-stara torba gotowa :)




6 komentarzy:

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...