sobota, 22 sierpnia 2015

291. Chiński jedwab

Uległam i ja pokusom AliExpress, gdzie znalazłam  cudny zestaw do haftu z prawdziwymi jedwabnymi nićmi. Czekałam niecałe dwa tygodnie, więc według mnie dość szybko, jak na przesyłkę z Chin. Zestaw opisany był jako "dla początkujących", ale po otwarciu poważnie zaczęłam się zastanawiać, co według chińskich standardów oznacza słowo "początkujący"... Po pierwsze instrukcja. Same zobaczcie hihi:


Dobrze, że do opisów dołączyli rysunki ;) Tkanina, na której się haftuje, jedwabna nie jest, prędzej wiskozowa, ale ja to na tkaninach się nie znam. Z wierzchu błyszcząca i śliska, z tyłu matowa. Wzór jest nadrukowany.


Wybaczcie, że taka pognieciona, ale robiłam zdjęcia tuż po rozpakowaniu. No i najważniejsze - nici. Mówię Wam, jeszcze w życiu nie trzymałam w dłoni czegoś tak delikatnego! Małż powiedział, że dotykać nie będzie, bo jeszcze coś popsuje...



Muszę przyznać, że zestaw kusi mnie ogromnie, ale jednocześnie przeraża troszkę. Już bym zaczęła, podejrzewam, że wszystkie prace z marszu poszłyby w kąt i skupiłabym się wyłącznie na tym jednym hafcie. Ale ... no właśnie, zawsze jakieś "ale". Boję się zacząć. Boję się, że moje umiejętności są niewystarczające jak na azjatyckie standardy początkującego...

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa, postaram się wkrótce odwdzięczyć :)


13 komentarzy:

  1. A cóż to za nieuzasadnione obawy?:) Bierz tego azjatyckiego byka za rogi:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda wspaniale! Ciekawa jestem, jak będzie się wyszywało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tak będziesz podchodzić ,to nigdy nie zaczniesz,bo wciąż będziesz miała obawy...gorsza jesteś od Chińczyków?trzymam kciuki i czekam na pierwszą odsłonę i wrażenia,bo nici wyglądają cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że tymi nićmi to łatwo nie będzie bo chyba śliskie takie. Ale ciekawa jestem efektu i relacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw wygląda fantastycznie! Ty początkująca???
    Trzeba tylko zacząć, ciekawa jestem twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę,że już haftujejesz i sie nie zastanawiasz,będzie z pewnością ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia haftuj i pokazuj postępy :)) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam z niecierpliwością na nowy post. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, wrzuć w kąt obawy i zaczynaj! Jak widać, sporo osób na to czeka.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj, dawaj! Jedwabne nici uciekają z igły ale efekt jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. no no! ciekawości pokazujesz? nie słyszałam o takich zestawach do wyszywania :)
    miłego hafcenia, na pewno pięknie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  12. No dalej do roboty! Nie mogę się doczekać efektów też bym podotykała ten jedwab ☺a jak kupowalas i gdzie?

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...