wtorek, 25 sierpnia 2015

292. Spodnie okazjonalne

A właściwie koncertowe, bo z tej okazji powstał na nich haft. W czerwcu wybraliśmy się z Małżem do Łodzi na Impact Fest, gdzie zagrał mój ukochany Godsmack. 


 Zdjęcie oczywiście na płasko, bo na ludziu, czyli na mnie, żadnego nie posiadam ;)

Widzę, że chiński zestaw obudził Wasze zainteresowanie :) Swoimi słowami zmotywowałyście mnie do zmierzenia się z tym wyzwaniem. Jednak z rozpoczęciem muszę trochę zaczekać z bardzo prozaicznego powodu - potrzebuję ramy do naciągnięcia materiału. Jedyna, jaką posiadam, jest obecnie zajęta portretem, więc albo muszę się spiąć i ukończyć portret albo ładnie uśmiechnąć się do Małża, żeby mi coś sklecił ;)

5 komentarzy:

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...