piątek, 28 sierpnia 2015

293. Z archiwum (6)

Nudą ostatnio zawiewa na moim blogu, wiem, i bardzo Was za to przepraszam. Przygotowania do nowego roku szkolnego w pełni, więc i czasu na blogowanie mniej. Na szczęście wyczekiwana data ( przynajmniej dla mnie!) pierwszego września zbliża się wielkimi krokami, szkolna rutyna zastąpi wakacyjny chaos i będzie się można skupić na robótkach ;)

Dzisiaj kolejne serwetki, wygrzebane z szafy. Powstały jakieś 7-8 lat temu, jako podkładki pod talerze na uroczyste okazje. Oczywiście Miśka wtedy jeszcze nie było (nawet w planach hihi), więc jemu przypada jedna z serwetek ze stokrotkami ;)



W tamtym czasie jeszcze internet był czymś nieosiągalnym, więc wybór wzorów miałam niewielki. Wydaje mi się, że pochodzą z jakiegoś starego polskiego czasopisma, które zdarzało mi się kupować na rynku od handlarzy starociami :)

4 komentarze:

  1. Fajne :)
    U mnie niestety początek roku oznacza mniej czasu na robótki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak wyciągnąc jakąś starą pracę z historią.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas Szkola juz w poniedziałek. Ja juz odliczam godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę Ci się tego nazbierało..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...