poniedziałek, 31 sierpnia 2015

294. Zakładka

Skromna zakładeczka do książki powstała jeszcze przed wakacjami, zdjęcie jednak tak skutecznie się ukryło w plikach komputerowych, że dopiero teraz mogę ją Wam pokazać. Zakładkę wyhaftowałam dla Violi , którą zapewne bardzo dobrze znacie - a jeśli nie, to zajrzyjcie do niej, oprócz pięknie pachnących mydełek w fantastycznych kształtach robi też prześliczne naszyjniki i mnóstwo innych, cudnych rzeczy :) 


Viola podzieliła się ze mną swoimi zapasami niteczek Anchora, których brakowało mi do karty kolorów, a do tego obdarowała mnie jednym ze swoich mydełek (o pięknym morskim zapachu) :


Violu, jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Niteczek mimo wszystko brakuje mi jeszcze całkiem niemało, więc jeśli ktoś chciałby się ze mną podzielić ( brakujące kolory tutaj  ) to z pewnością odwdzięczę się jakimś drobiazgiem :)

Ach, i dzisiaj świętujemy Dzień Blogów :)

6 komentarzy:

  1. Zakładeczka śliczna, delikatna, taka w sam raz do zaznaczenia gdzie czytamy i nie rozpraszania uwagi przy czytaniu :)
    Świetny pomysł na porządek w mulinkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, subtelna zakładka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że taki dzień istnieje. Zakładka piękna i bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...