sobota, 12 września 2015

298. Wściekłe ptaki i złośliwe świnie

Oczywiście chodzi o popularne wśród dzieci postacie z gry "Angry Birds" :) Misiek woli określenia "świnki i ptaszory" ;) Zwierzaki te zagościły na podkładkach pod kubki w ramach akcji "zużywania zalegających szuflady przydasi".




I wszystkie razem:



Dziękuję za Wasze wszystkie komentarze i miłe słowa. Przepraszam, że nie odwdzięczam się tym samym, ale właśnie rozpoczęłam pracę i mój wolny czas skurczył się niemiłosiernie. Robótkowanie i blogowanie siłą rzeczy zeszło na drugi plan, więc nie niecierpliwcie się, jeśli zniknę na dłuższy czas. Staram się mieć zawsze kilka postów "na zapas", żebyście nie zapomniały do mnie zajrzeć czasami ;)

7 komentarzy:

  1. Wspaniale wykorzystane przydasie - świetne ptaszory powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra podkładki! Czy korzystałaś z jakiegoś szablonu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - super, ze masz pracę :))
    Po drugie - podkładki świetne :))
    A po trzecie - to serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super energetyczne kolory. Az żal postawić na ptaszorach kubek z herbatą. :P

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...