piątek, 18 września 2015

300. Komu babeczkę?

Widzicie numer posta? Tak, tak, już tyle się nazbierało. No i w maju stuknęły blogowi czwarte urodzinki. Przegapiłam je, zasypana lawiną realiów życiowych. Ale co się odwlecze...

Tytułowa babeczka to taka oto słodka muffinka:


która w swoim wnętrzu kryje mały przybornik na igły i inne przydasie:


Kiedy dołączymy do niego taki zestaw do haftu krzyżykowego:


to powstanie nam całkiem ładny komplecik do przygarnięcia :)



Zasady proste jak konstrukcja cepa:
1. Umieszczasz podlinkowany banerek na swoim blogu ze zdjęciem powyżej.
2. Zostawiasz komentarz pod tym postem z potwierdzeniem chęci przygarnięcia tego, co na zdjęciu plus małe conieco ;)
3. Możesz polubić moją fejsbukową stronę, jeśli masz ochotę, nie jest to jednak warunek wzięcia udziału w zabawie.
4. Czekasz do 4 listopada b.r. na post z wynikami.

I tyle. Proste, prawda?
 Tylko jedna rzecz bardzo ważna - nie wysyłam nagrody za granicę, więc w przypadku wygranej proszę o adres w Polsce :)

23 komentarze:

  1. Aż tak długo mam czekać? Chyba się rozchoruję z niecierpliwości. :)
    Babeczka jest the best. Pewnie że ją chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przygarnę i babeczkę, i zestaw do haftu ( szalenie mi się podoba ) banerek zawieszony w Robótkowym Kąciku Czytelniczym
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo trzecia:) To moja ulubiona liczba:) Kochana, gratuluję 300 posta no i pięknej liczby lat w blogosferze:) Grzecznie ustawiam się w kolejce, bo muffinka mnie zachwyciła i już miałam o nia podpytywać:) A tu można ją wygrać:) Liczę na szczęśliwy los:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z chęcią przygarnę babeczkę :) Banerek zawieszony, na FB polubione.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze ja - gratuluję 4 rocznicy, jak to zleciało! Wszystkie warunki spełnione, więc staję w kolejce i grzecznie czekam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, gratuluję rocznicy.
    Babeczka i kubeczkowa zakładka skusiły mnie, by tu zajrzeć i ustawić się po nie w kolejce a hafcik oddam w dobre ręce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja ,zglaszam sie i gratuluje rocznicy :)
    http://cornelka2.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu lat w blogowym świecie... Choć ostatnio szczęście mi nie dopisuje w zabawach blogowych, to jednak z wielką przyjemnością się przyłączę, bo przecież przybornik jest rewelacja, przydałby mi się do igieł, które nóg u mnie dostają... a i zestaw do haftu marzenie.. pozdrawiam i banerek zabieram na http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczka jest super i taki przybornik na pewno by się przydał :).

    Jestem haftująca więc każdy wzór mnie cieszy :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu :) Chętnie przyłącze się do zabawy i przy okazji zapraszam na moje wyzwanie: http://haftownia.blogspot.com/2015/09/haft-bulionowy-jesienne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy, jest powód do świętowania :) I oczywiście zgłaszam się do przygarnięcia takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałości i moje gratulacje !
    chętnie dołączę do zabawy i banerek u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje rocznicy i chetnie wezme udzial w losowaniu :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)
    Bawie sie tez :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudownosci, staje w kolejce liczac na szczescie ;),

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 300 posta i 4 rocznicy blogowania. Życzę kolejnych postów i kolejnych rocznic.
    Nagrody piękne więc ustawiam się w kolejce :)
    banerek na http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też bardzo chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja staję w kolejce. Dzidziuś na zdjęciu wygląda jak moja Maja :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. taka gapa ze mnie że o tym Candy dopiero od Ciebie się dowiedziałam. Jest mi cholernie wstyd że tak dawno nie byłam tutaj. Więc nadrabiam zaległości i się zapisuje na tak wspaniałą rocznice, podwójną jakby nie było :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety się spóźniłam:(

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...