piątek, 25 września 2015

302. Zakładki

Kolejne wykorzystanie resztek filcu, tym razem na zakładki do książek. Pomysł zaczerpnięty z Pinteresta, projekt i wykonanie własne ;)


Jeden kubeczek dokładam do puli nagród z mojej rozdawajki babeczkowej, a pula jest już całkiem spora :) Prawie codziennie dokładam coś do pudełka, w którym zestaw do haftu i przybornik z babeczką czekają na nowego właściciela, a pudełko jest słusznych rozmiarów, tak więc kto ma ochotę na taką przesyłkę, niech szybko staje w kolejce, póki konkurencja niewielka ;)

A teraz trochę prywaty :P Skończyły mi się posty pisane "do przodu", ten, który właśnie czytacie, piszę, korzystając z przedostatniego wolnego poranka. Od października będę pracować na dwa etaty już codziennie, więc z wpisami na blogu będzie bardzo ciężko. Nie mówiąc już o tym, że bardzo trudno będzie mi znaleźć czas na jakiekolwiek robótki. Mam jeszcze parę zdjęć rzeczy, których nie pokazywałam, ale to wszystko. Od trzech tygodni nawet nie miałam igły w ręku :( Przeglądanie Waszych blogów raz w tygodniu to moja jedyna czynność związana z rękodziełem... No ale nie chciałam tu narzekać, tylko uczciwie poinformować Was jak sytuacja wygląda. Nie chcę rezygnować z blogowania, a tym bardziej z haftowania. Na razie całą rodziną musimy przyzwyczaić się do nowej sytuacji :)

14 komentarzy:

  1. Kubeczki są rewelacyjne! Świetny pomysł z zakładkami, ja pewnie bym pomyślała o podkładkach, a tu taka niespodzianka.:) Życzę ci powodzenia w pracy i duuużo siły na 2 etatach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zakładki!
    Powodzenia, na pewno z czasem uda się wykroić chwilę na krzyżyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł! zapraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne -ja też zrobilam kilka podobnych pochwalę się jak dotrą do adresatów. Życę siły na tych 2 etatach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakładki :)
    Co do pracy to życzę Ci żebyś jednak znalazła chwilę na hobby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci choć chwili wytchnienia przy robótkach:) Kubeczki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubeczkowe zakładki są fantastyczne.
    Kasiu, dużo siły i powodzenia na podwójnym etacie.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na zakładki! Pięknie wykorzystujesz resztki filcu :)
    Praca na dwa etaty na pewno nie pozostawi wiele czasu na robótki, życzę Ci dużo siły i znalezienia chwili na przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, Chyba bym nie wpadła na taki pomysł...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki!
    U mnie też od początku września intensywna praca :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowy pomysl!!! Uwielbiam zakladki, moze mi sie poszczesci... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kubeczki:) Trzymam kciuki, żeby Ci się udało jednak znaleźć odrobinę czasu..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...