poniedziałek, 19 października 2015

304. Dla nauczycielek

Kolejny wpis "w biegu" :P Kartki dla wychowawczyń moich starszych pociech już dawno wręczone, mogę więc je pokazać:



Hafciki na szczęście zrobiłam dużo wcześniej, wystarczyło tylko dodać napisy i gotowe :) Z tego co wiem, obie się podobały :)

Dziś powstał mały wisiorek - w końcu odważyłam się spróbować hihi. Widać spore niedociągnięcia, ale to dopiero prototyp...


Lecę haftować pamiątkę... Wzorek wcale nie jest duży ani skomplikowany, tylko czasu ciągle za mało... Już prawie wszystkie krzyżyki mam, potem kontury i myślę, że jednak się wyrobię na czas :)

5 komentarzy:

  1. Fajne karteczki i imienne. Co powoduję że chyba zwrócą na tę nietypową formę panie nauczycielki. Jak dla mnie bomba :) Pajączek fajny i szczerze nie widze tych niby niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne upominki...panie z pewnością się ucieszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne, wisiorek wyszedł fajnie, jest bardzo pomysłowy. Ja ciągle się do tego przymierzam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki super, ale wisiorek jest naprawdę cudowny:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...