piątek, 30 października 2015

305. Już powoli zbliżam się do Świąt...

Dziś pokazuję kartki bożonarodzeniowe, które powstały - nie uwierzycie - w sierpniu ;) Głupio było tak wyskakiwać z tematem w wakacje, więc zdjęcia czekały i czekały. Zapomniałam o nich całkiem, głowę miałam zaprzątniętą masą codziennych spraw.








W planach do zrobienia jeszcze co najmniej 12 sztuk, ale same wiecie, jak to z naszymi hafciarskimi planami bywa ;)
Melduję, że pamiątka ślubna ukończona, w poniedziałek powędruje do oprawcy :) Z wiadomych względów nie mogę jej jeszcze pokazać - ma być niespodzianką dla Młodych, więc publikacja fotek dopiero po ślubie.

Kto przegapił posta z rozdawajką a chciałby się zapisać, to zapraszam, jeszcze tylko kilka dni :) Ach, i nie przejmujcie się, jeśli Wasze komentarze nie są od razu widoczne, szczególnie te dodawane do starszych postów. Musiałam włączyć moderację, więc na pewno w końcu się pojawią :)

7 komentarzy:

  1. No ale dzięki temu masz już kilka kartek, a ja na razie tylko wydrukowałam wzory.;) Kartki są świetne, zwłaszcza ta z pieskiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :) Ciekawa jestem tej pamiątki

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam.... ja swoje pokazywałam w okolicach Świąt Wielkanocnych :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są..a ja ani ani,..

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karki, ta z pieskiem w czapce skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...