czwartek, 5 listopada 2015

306. Wyniki

Dla tych, którzy niecierpliwie czekają na losowanie :)

Do zabawy zgłosiły się 22 osoby:
  1. chwilotrwaj
  2. Ewita Jot
  3. Sylwia Murzynowska
  4. Małgorzata Zoltek
  5. Promyk
  6. Danusia
  7. Katarzyna
  8. cornelka2
  9. Wioletta Welc
  10. raeszka
  11. Joanna
  12. Alicja Kalwarczyk
  13. Sylwia Fallopia
  14. Agata Baran
  15. PAKMA
  16. damar5
  17. Justyna
  18. magdus 208
  19. Ula K.
  20. Chaga
  21. Tami
  22. Anna M.
 Jako, że wszystkie "maszyny losujące" akurat przebywają w placówkach oświatowych, musiałam wspomóc się internetowym automatem ;)


I już wiemy, że babeczka, zestaw do haftu i zakładka polecą do Sylwia Fallopia :) Moje gratulacje, proszę o kontakt na kal32@buziaczek.pl  :)

A teraz niespodzianka - pocieszajka ! Jeszcze jeden babeczkowy organizer i zakładka kubeczkowa polecą do...


Justyny  :) Również gratuluję i proszę o kontakt na maila :)


11 komentarzy:

  1. Ale fajnie!!! Dziewczęta gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) było blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Dzięki za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo :) Jednak 13 nie zawsze jest pechowa :)
    Gratuluję dla Justyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i ja :-) Dziękuję za emocje :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. było blisko :):):)
    gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...