czwartek, 19 listopada 2015

308. Z archiwum (9)

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa odnośnie pamiątki ślubnej :) Młodym też się podobała, podobno już na drugi dzień zawisła na ścianie :)

Dzisiaj znów post z serii archiwalnych prac, tym razem coś w świątecznych klimatach :)

Bałwanki na plastikowej kanwie (wzorki pochodzą z Kramu z Robótkami):




I kartki:








Wszystkie hafciki z kartek pochodzą z czasów początku mojej przygody z krzyżykami :)
Witam w swoich progach nowych obserwatorów i ciepło zapraszam do rozgoszczenia się ;)

5 komentarzy:

  1. słodkie bałwanki nawet jest jeden którego sama kiedyś wyhaftowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace. Podoba mi się to serduszko na przedostatniej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za plastikową kanwą nie przepadam... Najbardziej podobają mi się te karteczki z maluteńkimi reniferkami :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...