poniedziałek, 30 listopada 2015

310. Serduszka

Takie oto serduszkowe filcowe zawieszki poleciały wraz z nagrodami i garścią przydasi do dziewczyn, które wygrały w mojej rozdawajce :)



Imiona wyhaftowane fioletową muliną metalizowaną, niestety na zdjęciach mało widoczną.

I taka mała dygresja - pogoda niby typowo listopadowa, czyli wieje, pada i znowu wieje... To dlaczego kwiaty wariują?
Hiacynty już w pełnym rozkwicie ! A jak się przyjrzycie, to za oknem widać nadal kwitnące goździki. Że nie wspomnę o grudniku, który kwitnie jak szalony już od października...

Bardzo się cieszę, że małpa się Wam spodobała :) Niestety do mnie wróciła już dwa razy, bo zamawiającej nie spodobało się najpierw to, że jest nieubrana, a potem przeszkadzał brak ogona... Mam nadzieję, że Solenizantka przynajmniej będzie zadowolona.
marikka91 - ja nie skalowałam wykroju, po prostu powiększyłam na ksero do formatu A3 ;)
Wilma - dziękuję :) Uśmiałam się, czytając Twój komentarz :) Szkoda, że rękodzieło doceniane jest tylko w gronie pasjonatów :)

7 komentarzy:

  1. Kasiu nie przejmuj się, solenizantce na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze wybrzydzają, a taki unikatowy prezent dziecko dostanie. Nie rozumiem ludzi, którzy nic nie robią z rękodzieła i go nie doceniają u innych.
    jedno serduszko moje :) Jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie serduszka! A zamawiająca nie mogła za pierwszym razem powiedzieć, co jej nie pasuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) i naprawdę mulinka super się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłe serduchowe słodziaki, , milusia pamiątka! A hiacynty zadziwiają witalnością i jakie dorodne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Drobiazg :D
    Gratulacje dla nagrodzonych dziewczyn! :)
    A jak haft kaszubski idzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka słodki, urocze:) Masz dobrą rękę do kwiatów, mój grudnik w tym roku się zbuntował i nie ma nawet jednego kwiatuszka:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...