piątek, 1 stycznia 2016

311. Bomb(k)owo ;)

Witam wszystkich ciepło w ten mroźny, Noworoczny piątek :) U nas -14 w tej chwili za oknem, a u Was?
Na wszystkich blogach podsumowania, plany, listy... Ja też takowe poczyniłam, ale o tym kiedy indziej, w końcu cały rok przed nami :) Rok nowych możliwości, nowych wyzwań. Wszystkim Wam życzę przede wszystkim spełnienia Waszych planów, marzeń, założeń, więcej wzajemnej serdeczności i życzliwości oraz tego wszystkiego, czego sami sobie życzycie :)

U mnie na przekór jeszcze świątecznie, bo pokażę Wam kolejne bombki, które powstały dla mojego brata i jego rodzinki:





I wszystkie w komplecie:


Oraz bombka dla chłopaka mojej młodszej siostry, w kolorach Manchester United :)


I na koniec jeszcze z przymrużeniem oka ...




13 komentarzy:

  1. Fajne bombki, też myślałam o takich imiennych, ale nie zdążyłam... może w tym roku ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Bombki śliczne, a czy owijasz je muliną czy kolorowym sznurkiem?
    Pozdrawiam cieplutko, a za oknem było -12.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne bombki. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bombki.Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bombeczki :)). Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje bombki są rewelacyjne. Sama mam takowe od Ciebie i co roku wiszą na naszej choince. Będę musiała się ładnie uśmiechnąć po kolejną gdyż mamy nowego członka w rodzinie i 5 bombek to stanowczo za mało :)
    Pomyślnego, zdrowego i pełnego radości Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombki cudowne.
    A w Nowym Roku życzę samych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne bombki!
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekne spersonalizowane bombeczki, najlepszego w nowym roku Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bombki. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! ale fajne bombczasy z osobistym akcentem, bardzo podoba mi sie ta haftowana wstawka :)
    uśmiecham się "pod wąsem" bo u mnie na blogu tez post z bombkami imiennymi ;) tyle, ze robione na drutach :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...