środa, 6 stycznia 2016

312. Co z pająka powstało?

Pamiętacie wisiorek z pająkiem, który pokazywałam w tym poście? Wkrótce potem powstał z niego tzw. dusik (choker) na szyję, w kolorystyce mojego ślubnego wdzianka. Nie wyszedł idealnie tak, jak chciałam, ale w sumie jestem zadowolona z efektu. Tu na szyi Emilki:




A tak wyglądał z resztą ślubnego "ekwipunku":



Dziękuję za Wasze życzenia i komentarze. Korzystam z wolnej chwili i odwiedzam Wasze blogi, ale chyba nie dam rady nadrobić tylu tygodni nieobecności :( Tym bardziej, że do pokazania mam jeszcze sporo ubiegłorocznych prac. Mimo to postaram się zajrzeć do wszystkich :)

8 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł!! Super sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów :) Pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ekwipunek :) cały :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super naszyjnik i w ogóle cala reszta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądałaś! A naszyjnik bardzo pasował do całości.:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...