sobota, 13 lutego 2016

323. Z archiwum (11)

Seria "najpiękniejsze miejsca w Polsce" publikowana kilka lat temu w Kramie z Robótkami podbiła moje serce już przy pierwszych obrazkach. Bardzo spodobały mi się te widoki w sepii, łącznie haftów powstało 9, w tym jeden 2 razy.

Pierwszy był warszawski rynek:


oraz kościół mariacki w Krakowie:


Następnie powstał mój ukochany Gdańsk:


Ten właśnie haftowałam dwa razy, gdyż pierwszy egzemplarz pojechał jako pamiątka z wakacji do pewnych zaprzyjaźnionych z rodziną Górali.

Kolejności następnych już nie pamiętam, więc wstawiam przypadkowo:

- renesansowy Ratusz w Zamościu


- Niedzica, zamek w Pieninach


- gotycki Ratusz we Wrocławiu


I dwa, które powstały już w czasie istnienia bloga:

- wieloletni UFOk, czyli Ratusz w Poznaniu


oraz Sanktuarium Maryjne w Licheniu, które również zostało podarowane w prezencie


Wzorów z tej serii jest znacznie więcej, może kiedyś jeszcze jakiś popełnię :)


Gosiu, sukieneczki powstały tylko dwie bo były szyte ręcznie i trochę czasu zajęły, a jak już dziecię na świat przyszło, to nie było czasu na szycie ;)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę serię. Wyszyłam 3 obrazki, m.in. właśnie Niedzicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki mnie zachwyciły. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja. Kiedyś haftowałam Jaszczurówkę z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafty. Bardzo mi się podoba cała seria. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urzekające obrazki. Wiadomo :) przy dzieciach ciężko znaleźć czas :) i siły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No liczę na to że powiększysz tą kolekcję. Bo ładną serię tworzą.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...