sobota, 20 lutego 2016

325. Wygrałam :)

Dziś post chwalipięcki hihi :) Zaraz na początku tego roku na blogu Haft i Sztuka Użytkowa ogłoszono konkurs na najładniejszą choinkę. Wybór był trudny, dzieci pomagały, i tak się zdarzyło, że wygrała choinka, na którą głosowaliśmy :) Organizatorka Dorota Chmielewska obdarowała mnie małą niespodzianką - wykonanymi przez siebie haftowanymi zakładką i zawieszką:


Zawieszka haftowana jest złotą nicią i bajorkiem. Zdjęcia nawet w połowie nie pokazują, jaka jest śliczna! Od lat wzdychałam do tej techniki i podziwiałam zdjęcia prac wykonanych złotym haftem, teraz mogę podziwiać go w rzeczywistości :) 

Zajrzyjcie koniecznie na bloga pani Doroty, tworzy przepiękne prace w tej technice i cudnie maluje igłą!  Pani Doroto, jeszcze raz dziękuję :)


10 komentarzy:

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...