środa, 24 lutego 2016

326. Czujecie Odrazę?

Pewnie się zastanawiacie, o co chodzi?
Właściwie to o Emocje, a konkretnie jedną z nich, właśnie Odrazę. Odraza jest jedną z pięciu Emocji, bohaterów bajki "W głowie się nie mieści". Misiek uwielbia ten film, może go oglądać nawet codziennie. Nasunęło mi to pomysł na urodzinowy prezent dla niego - poduszkę z ulubioną gromadką. Kilka lat temu zrobiłam taką dla Emilki, pokazywałam ją o tutaj . Co prawda do urodzin Miśka jeszcze sporo czasu, ale same wiecie, jak to bywa w życiu, wolę nie zostawiać tego na ostatnią chwilę :)

Cała gromadka prezentuje się tak:

źródło: internet
Na Pintereście znalazłam wzorki i od razu wzięłam się do pracy. Niby takie proste, ale sporo czasu zajmują. Odraza powstawała trzy tygodnie! Oto i ona:


Jest całkiem spora, bo ma prawie 18 cm wysokości, mimo, że haftuję na kanwie 16ct. Wygląda na to, że poduszka będzie dość nietypowych rozmiarów ;)

7 komentarzy:

  1. Sliczny hafcik no i bardzo fajny pomysl z ta poduszka. Na pewno bedzie piekna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent :) Poduszeczka na pewno będzie urocza :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek :) Ciekawa jestem efektu końcowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna Odraza:) poduszka będzie milusia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła super :)), czekam z niecierpliwością na poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna:) Choć nie powiem..nie znam tej postaci..

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi komentarza nie wyświetliło, więc napiszę jeszcze raz:) Super jest, choć nie znam tej postaci..

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...