wtorek, 15 marca 2016

331. Z archiwum (12)

Witam ciepło w ten pochmurny i zimny dzień. Niestety pogoda nas nie rozpieszcza, tęsknię już za słońcem a tu jak na złość ciągle tylko chmury i deszcz... Jedyne, co mi pozostaje, to rozjaśnić nieco mieszkanko wiosennymi kolorami. Wyciągnęłam z szafy moje serwetki, by mieć chociaż namiastkę wiosny ;) Niektóre z nich haftowałam jeszcze panienką będąc, więc to już prawie zabytki hehe :D






Swego czasu powstała też taka ozdobna serwetka do koszyczka na ciastka :)



O, i jeszcze jedno maleństwo z zimowymi klimatami. Właściwie to teraz nie pasuje mi na żadną półkę, ale jakoś mi tak szkoda wyrzucić, sentymentalna się robię na starość ;) 


U Was na blogach królują kurczaczki, pisanki i zajączki, ja jak zwykle do tyłu ze wszystkim... Lecę się trochę poinspirować Waszymi dziełami, może zdąży coś się wykluć przed świętami... ;)

5 komentarzy:

  1. Jakie te wzory sympatyczne. Miło popatrzeć na taką kolekcję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow rzeczywiście zabytki, ale jakie ładne. Ty niedługo otworzysz muzedum na Kossaka żeby podziwiać twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka kolekcja! Wzory na ściereczce do koszyczka bardzo mi się spodobały.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwetki też mam kilka takich zabytków w szufladzie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...