sobota, 3 września 2016

333. Wielki powrót..?

Tytuł trochę niepewny, bo nie wiem, czy jeszcze mam do czego wracać. Zdaję sobie sprawę, że tak długa przerwa w blogowaniu musi mieć jakieś nieprzyjemne konsekwencje - straciłam część Obserwatorów i zapewne część Czytelników. Bardzo za Wami tęskniłam! Ale może po kolei...

Wszystkim Wam chcę podziękować za wsparcie i słowa otuchy. Ostatnie miesiące dosłownie wywróciły moje życie do góry nogami. W tym chaosie Wasze słowa i życzenia były nieocenione, dodawały sił i utwierdzały w przekonaniu, że warto walczyć ! Przede mną jeszcze długa droga i na pewno niejeden wybój, ale teraz kroczę silniejsza, dojrzalsza, bogatsza w wiedzę i doświadczenie. 
Tyle z prywaty, w końcu to blog robótkowy ;)

Przez te długie miesiące powstało całkiem sporo prac, część z nich pokazywałam już na fejsbukowym fanpejdżu. Tutaj jednak chciałabym zachować chronologię, czyli publikować będę w kolejności, w jakiej prace powstawały. Heh, musiałam przejrzeć własnego bloga (!) , żeby przypomnieć sobie, na czym skończyłam... Pudełka na hafciarskie przydasie. O pierwszym pisałam w tym poście , zmieściły się w nim prawie wszystkie papiery scrapkowe, których używam przy ozdabianiu kartek. Dziś drugie pudełko, tym razem z motywem brytyjskim, w którym przechowuję wszystkie gotowe a jeszcze nie wykorzystane hafty i hafciki.



W folderze znalazłam jeszcze jedno zdjęcie:


Teraz wiele się w moich czterech ścianach zmieniło, więc jest już nieaktualne, niemniej tak przez jakiś czas prezentowały się moje skarby ;)

13 komentarzy:

  1. Pudelko na hafty prześliczne. Bardzo sie cieszę ze do nas wrocilas :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Po każdej burzy wychodzi wreszcie słońce :) Pudełko cudne! Z przyjemnością będę oglądała kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dobrze, źd wrociĺaś, bede zagladac, a pudełko piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że już wróciłaś :) Zrobiłaś bardzo ładne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kasiu, super że stanęłaś na nogi, miło znów będzie Cię podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.Witamy z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że wróciłaś. Czeka na kolejne posty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z Twojego powrotu do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam jestem cały czas i nigdzie nie miałam ochoty znikać. Witaj Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jesteś, pudełko jest śliczne:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...