sobota, 15 października 2016

345. Ankieta

Pewnie niektórzy z Was już zauważyli, że kilka dni temu na bocznym pasku pojawiła się u mnie mała ankieta. Oczywiście nie jest obowiązkowa, ale bardzo chciałabym poznać Wasze opinie. Ponieważ blog ten z założenia miał być wyłącznie hafciarski, a tematy przewijają mi się tu przeróżne, chciałabym wiedzieć, co zmienić, czego unikać a co lubicie oglądać, tak, by Wasze wizyty u mnie były przyjemne :)
Ankieta jest anonimowa, z góry dziękuję za "kliknięcia" :)

6 komentarzy:

  1. Ankiety nie wypełniłam, ale każdy wpis jest ważny i z każdego można się czegoś dowiedzieć. Fajnie ogląda się czyjeś prace, bo są też inspiracją dla nas, ale posty zakupowe są równie fajne. A najważniejsze, żeby prowadzenie bloga Tobie sprawiało przyjemność i to niezależnie od tematyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam wszystko :) Mogę nie komentować, ale zaglądam regularnie. Inne hafty czy rękodzieła działają czasem inspirująco, z zakupów człowiek może się dowiedzieć co można gdzie upolować, z wymianek o innych ciekawych, jeszcze nie znanych blogach - także jak dla mnie, to o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam zazwyczaj wszystko, ale mimo wszystko komentuję najczęściej wpisy hafciarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kliknęłam tam gdzie trzeba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...