sobota, 14 stycznia 2017

352. Dwa maleństwa

Kolejne zawieszki - breloczki, na razie ostatnie w mojej kolekcji.




I maleńka kwiaciarnia:







 Przepraszam Was za to, że tak mnie tu mało. Na razie udało mi się wygospodarować czas na pisanie raz w tygodniu i nadrabiam zeszłoroczne zaległości w kwestii ukończonych prac. Do Was zaglądam kiedy tylko mam wolną chwilkę, ale prawie zawsze z telefonu i bijąc się w pierś przyznaję,  że nie umiem dodawać komentarzy przez telefon... Postaram się Wam to wynagrodzić jakimiś słodkościami w okolicach lutego :)

11 komentarzy:

  1. Breloczki są śliczne :) Rób wszystko szybko i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie malenstwa:)Szczególnie drugi przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, szczególnie domek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie maleńtasy! Szczególnie podoba mi się kwiaciarenka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne breloczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaciarnia jest bombastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne zawieszki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki ale zdecydowanie mnie zauroczył domek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowne są te breloczki, kawiarenka rewelacja. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że Ci się podobało. Dziękuję za wspólnie spędzone chwile i zapraszam częściej. Każde Twoje słowo jest dla mnie nagrodą i wyróżnieniem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...